Попереду всіх у 60-ті

Попереду всіх у 60-ті

Новий DS Pallas був презентований на Паризькому моторшоу 1964 р. Французький автомобіль показав досі небачений рівень технічного оснащення. Він відрізнявся від інших моделей DS ретельним і особливо розкішним оздобленням, включаючи хромовані смужки, спеціальні прикраси, хромовані обідки задніх ліхтарів. Усередині сидіння були товщі, передні сидіння вищі, і ексклюзивна шкіряна оббивка доступна як опція. DS Pallas було представлено в тих самих кольорах, як і інші моделі DS, але він був також доступний з ексклюзивною фарбою металік.

Odyssee-heritageDS-21-CabrioletУ жовтні 1965 року, через рік після запуску DS Pallas в 1964 році, новий DS був випущений з більш високою продуктивністю двигуна 2175-cc, що розвиває 109 кінських сил на максимальну швидкість 175 км/год!

Нова модель, DS 21, приєдналася до модельного ряду поряд з DS 19, доступної з 1955 р. (їхні назви позначають відповідні потужності двигунів). DS отримав нове обличчя в 1967 році, яке остаточно заслуговувало на оплиски маючи гарний вигляд, він також включав нову функцію безпеки, з додатковим поворотником.
Фари тепер встановлюються як стандартні на високому класі на моделях Prestige, Pallas та Cabriolet. Таким чином DS може освітлювати внутрішні повороти ще до того як водій ввійшов в них!

Odyssee-DS-19Після появи в вересні 1968 року чорної панелі та заміни DS 19 на DS 20, 1969 рр. з’явився цілком перероблена панель приладів з трьома великими циферблатами і доповнена панеллю по всій його ширині. Але 1969 рік передусім ознаменувався великою модернізацією двигунів. Двигун DS 21 2175-cc оснащений електронно-контрольованим вприском пального, що збільшує потужність до 139 л.с. і максимальної швидкості до 185 км/год. Більше ніж будь-коли DS стверджував свою позицію щодо конкурентів і завойовував лідуючі позиції по всьому світі.