2015 рік, запуск торгової марки DS

2015 рік, запуск торгової марки DS

DS став офіційним брендом 1 червня 2014 року і стверджував своє прагнення: повернути французькі автомобілі в сегмент Highend. DS підтримує ціннісні інновації та особливості успадковані від 1955 DS.

У 2015 році DS зустрічає 60-річчя оригінального DS новим слоганом: АDS AUTOMOBILES, SPIRIT OF AVANT-GARDE.

У Женеві DS також презентує свій новий DS 5, який відкриває ідентифікацію бренда DS з його новим дизайном, передовим технологічним обладнанням, вишуканістю та потужними, ефективними двигунами.

Щоб відсвяткувати 60-річчя з дня народження оригінальної моделі DS і оголосити про запуск бренду DS, велика подія “DS Week” відбулася в Jardin de Tuileries, Париж. Тиждень “DS Week” привернув увагу понад 12 тисяч відвідувачів на бульварі “Гассманна”, на якому розташовувалися шість салонів, що мають колекцію старих та нових автомобілів,  занурюють відвідувачів в світ DS і подорож у часі з 1955 по теперішній день і в майбутнє.

“DS Week” завершився унікальним моментом – одним з найбільних зборів колекціонерів DS у світі:
– Більше 700 класичних DS та понад 1500 фанатів з усієї Європи виїхали на історичну смугу Ліна-Монлеррі на південь від Парижу в суботу 23 травня. У супроводі концептуального автомобіля Divine DS і нового DS 5, наступного дня, ця колекція машин та супроводжуючих їх шанувальників пройшла по річці Сена, щоб зібратись у Ла-Плас-де-ла-Конкорд.