C-SportLounge

C-SportLounge

Дизайн

 Нова інтерпретація GT, яка відповідає зміні представлення про автомобільне задоволення

sport-lounge-rear-art
Оприлюднений вперше на Франкфуртському Моторшоу у 2005 році, C-SportLounge пропонує новий напрям для автомобілів GT, що відповідає змінам автомобільної насолоди. C-SportLounge бере велику частину свого натхнення з інноваційного стилю DS 5.
Його оригінальний зовнішній вигляд поєднує в собі форми, які виражають потужність і раціоналізацію з інтер’єром, натхненним кокпітом, для задоволення потреб водія та добробуту трьох пасажирів.
Ви закохаєтесь у концепт-кар C-SportLounge з першого погляду завдяки шляхетному дизайну кузова. Чисті, але масивні лінії є ідеальним виразом Стилістичних ознак Бренду. Завдяки своїй оригінальній статурі, він домігся поєднання сильного і потужного вигляду з дивовижною оптимізацією . Широкий бік та вигнуті сторони C-SportLounge викликають енергію, а також висловлюють прагнення до оптимальної аеродинаміки – одного з ключових значень бренду, завдяки своїм хвилястим лініям і довгому даху. C-SportLounge поєднує в собі динамічний привід і найвищу якість життя та комфорту на борту.

Аеродинаміка

 

Оптимізована аеродинаміка
Зверніть увагу на аеродинаміку та плинність ліній, обидві основні ознаки бренду. Cx становить 0,26, а задній Cz – 0,02. Для створення стилю та об’єму, що сприяють проникненню через повітря, було додано цілий ряд функцій для досягнення цих відмінних результатів:
Повітряні канали з обох боків переднього бампера. Ці протоки передають повітря у передні колесні арки, створюючи віртуальний обтік.
Електро-механічна система в задній частині даху. Ця система складається з MEMS (мікроелектромеханічних систем), які створюють віртуальне крило, витісняючи повітряні струмені і значно поліпшуючи опору і стійкість автомобіля на великих швидкостях.
Перевернуте рухоме крило під задньою конструкцією автомобіля. Це перевернуте крило, яке призводиться в дію через гніздо, покращує підйомник (Cz) і допомагає зберегти транспортний засіб на стабільно великій швидкості. Його можна розгорнути на трьох позиціях:
– перша “нейтральна” позиція, яка ідеально співпадає із стилем заднього виду автомобіля, коли вона стаціонарна та в міському стилі,
– друга позиція приймається зі стабільною швидкістю понад 90 км / год і оптимізує Cz і Cx,
– третя позиція приймається в разі аварійної зупинки, щоб збільшити негативний підйом, генеруючи притискну силу та стабілізуючи автомобіль.
Плавний підрамник автомобіля покращує опору і підйом, оптимізуючи потоки повітря під транспортним засобом.
Ця здатність проникати в повітря сприяє динамічній продуктивності C-SportLounge, забезпеченню дорожнього руху автомобіля та досягненню екологічно чистої роботи.

Інтер’єр

 

Найвища якість

Concept-Car_Sport-lounge-interior
Розкішний салон C-SportLounge розрахований на чотири дорослих людини, що виражає це покликання концепт-кара бути справжнім GT. Кабіна є гармонійною комбінацією ретельно оброблених шляхетних матеріалів та механічного приводу. З його реверсними задніми дверима, цей концепт-кар несподівано доступний для такого типу автомобіля. Значний об’єм багажника ідеально підходить для довгих подорожей.
Сидіння водія прикріплене до центральної консолі, що означає, що коробка передач та регулювання кондиціонування повітря завжди перебувають біля руки, незалежно від положення. І ми зробили все, щоб переконатись, що водій залишається зосередженим на дорозі, з рульовим колесом з фіксованим центральним управлінням та коробкою передач.